11/26/2013

Ležérní elegance

Poslední dobou se toho u mne dost změnilo, co se týká outfitů, od elegantních a pestrých kousků jsem přešla k ležérní eleganci s minimalistickými rysy, asi to způsobila zima, kterou opravdu nemám ráda a také osobní změny v mém životě, kvůli který nyní nemám moc času a tak se oblékám pohodlně, ale přesto jsem nyní dost spokojená. Rozhodla jsem se Vám ukázat jeden z mích ležérních outfitů. Mám na sobě kabátek s křivákem. Dlouho jsem tomuto trendu oponovala, ale při 10ti volných minutách na oddech při galerijním maratonu v Berlíně jsem ho tam za 15 euro nechat nemohla. V poslední době jsem si oblíbila eshopy např. tento http://www.wayfarer.cz/. Mám z něj čepici, co je na fotografiích a jsem s ní velice spokojená. Líbí se mi, že je jednoduchá a přesto zajímavá!! Eshop mne oslovil, takže to určitě není moje poslední věc, co jsem si koupila od Wayfarer!!



3 komentáře:

  1. Tady jsi tak roztomilá :)! Skvělý outfit!
    http://audreyandpearl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. dakujem za koment! na stranke najdes aj kde si mozes nausnice kupit :-)

    www.donnaiveh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat