12/10/2013

GALAXY PURPLE

Dnes jsem si pro Vás připravila další post o leginách a samozřejmě že i dnes budou extravagantní!! Tentokrát jsem zvolila fialové leginy s populárním galaxy vzorem od NejLegíny.cz. Nejdřív jsem měla trochu obavy, ale zamilovala jsem se do nich, když jsem si je oblékla. Fialovou barvu mám nejraději a galaxy vzor je skvělý, takže dokonalá kombinace. Pokud také hledáte galaxy leginy, tak určitě navštivte tento eshop, seženete tam galaxy leginy i v jiných odstínech. 

K leginám jsem si také pořídila fialovou lahev z webu Poštovnézdarma.cz. Pokud byste měli zájem o stejnou lahev, tak klikněte zde. Tento odstín fialové mám hrozně ráda, ale abych nechválila jen po vizuální stránce, tak musím uznat, že se z ní dobře pije, jelikož má široké hrdlo. Je z pevného plastu, takže skvěle drží tvar a samozřejmě neteče!! Opravdu nevím, jaké negativum bych napsala, protože cena je také nízká. Eshop Poštovnézdarma.cz nabízí široký sortiment věcí např.: módu, hodinky, šperky, elektroniku. Určitě tam naleznete i jiné poklady krom této lahve.








2 komentáře:

  1. Jee!:) super outfit!:) moc se mi líbí ty leginy a podobnou lahev bych potřebovala do školy!:)

    www.lorietta.cz

    OdpovědětVymazat
  2. super leginy a lahev si jdu vyhlednout aby jezisek vedel... :D

    OdpovědětVymazat