2/12/2016

NEW TIME

Právě mi skončilo jedno hrozné období, ale já si to ani moc neuvědomuji. Udělala jsem státnice s hodně dobrými známkami, ale k čemu? Nyní pozitivně! Chci se nyní zaměřit na sebe, být trochu sobecká a nesnažit se být ve všem perfektní. Chci se blogu věnovat na plno. Hodně mne k tomu motivuje práce. Díky ní jsem měla možnost navštívit Elite Bloggers Hub. Poznala jsem holky blogerky a jsou skvělé, nevím, jak přesně popsat, jak mi byly sympatické a jak jsem si to odpoledne užila. 

Za poslední dobu se mi nastřádalo mnoho fotografií, o kterých bych Vám nyní chtěla říct trochu víc, některé již byly na mém Instagramu.

Na první fotografii vidíte mojí sbírku Mac. Hodně dlouho jsem se odhodlávala zajít si koupit Mac rtěnku a nakonec se to trochu zvrhlo a to jsem si tu první koupila někdy v květnu. Tohle pochopí asi jen takový milovník rtěnek jako já.





Výprodejů jsem se letos spíše vyhýbala, když pracujete na Václavském náměstí, máte vše blízko, ale nikam se Vám stejně nechce, protože všude je hrozně lidí a hlavně turistů. Také se mi moc věcí nelíbí nebo jsou za neúměrnou cenu v poměru s kvalitou. Tuto kalhotovou sukni a svetr jsem objevila v M&S, aktuálně můj oblíbený obchod.



Jak jste strávili leden a únor vy? Jaký názor máte na výprodeje? Je něco konkrétního, o čem byste si rádi přečetli u mne na blogu?

1 komentář: