2/26/2016

VALENTINES WEEKEND

Dnes bych se s Vámi chtěla podělit o náš valentýnský víkend, který jsem strávili převážně v přírodě. Prostě jsme se sebrali kolem poledne a jeli na Točník a Žebrák, na ranč pod hrady a na Vratí Skálu. Konečně ze mne opadl všechen stres a já si mohu užívat volných dní, bohužel na mne dopadla únava a zjistila jsem, že i bez učení je toho času opravdu málo. Když nejsem v práci mám na nohou Air max, vlastně celý outfit mám ležérní. Na závěr dne jsme se přejedli v la Bohema v Radnicích (Důkaz, že nejen v Praze jsou kvalitní restaurace.). Tam jsem samozřejmě v teniskách už nešla. PS. rozhodně nepřehlédněte moje hodinky!


Boty: Nike Air Max, silonky: Tezenis, sukně, svetr: Reserved, kabát: Orsay, náhrdelník: Mohito, hodinky: Wayfarer, prstýnek: Six










1 komentář:

  1. nádherné fotky!:) musel to byť naozaj skvelý Valentín! :)

    P.S: Bola by som veľmi rada, keby si zašla na blog mojej sesternice. Je ešte len začínajúca blogerka a veľmi by sa potešila tvojej návšteve alebo komentáru. :)
    www.partofnicol.blogspot.com

    OdpovědětVymazat