7/15/2016

MYSELF ONLY

Tak si tak říkám, že kdybych se nesnažila všem pomoct, měla bych život jednodušší a čas na sebe (ten by se hodil), ale berte to trochu s nadsázkou. Bohužel tohle řeším denně jak v práci, tak v osobním životě. Jsem prostě občas až moc aktivní, vrhám se do všeho po hlavě a pak zjišťuji, že představa byla o dost jednodušší než realita, ale pozitivní na tom je to, že většinou to má dobrý konec.

V outfit mám své dlouho vysněné body. Nasa logo je prostě něco úplně jiného a přitom vizuálně hezké. Když jsem ho viděla v Primarku musela jsem ho mít (jinak v Primarku nic nebylo). Nedávno mi Terez při pracovní schůzce řekla, že jsem možná až tak jiná, že si ke mně čtenáři těžko najdou cestu, protože ve mně nevidí kus sebe a mně došlo, že má pravdu, ale nemyslete si, já si občas také vezmu jen ty černé šaty, co perfektně pasují, ale určitě nechci nosit nudné věci, nepotrpím si na luxusní značky a mainstream se mne netýká. Doufám, že Vás alespoň trochu outfit inspiruje a snad časem pochopíme můj styl.
PS.: Tu sukni asi vyřadím, co myslíme?







 




1 komentář: